Kamu Mali Yönetimi Platformu

SandaPersonel - Personel Takip ve Hakediş Hazırlama Programı(Okunma sayısı 717 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Merhaba,
Sizlere kendi yapmış olduğum programı tanıtmak istiyorum

SandaPersonel Programı Beta Test Kullanıcısı için siteye kayıt olup(http://sandayazilim.com/sandapersonel/index.php#kayit)   Programı Yükledikten sonra Aktivasyon işlemini tamamlayarak ücretsiz deneyebilirsiniz.

Kamu İhalesi Personel alımı işlerinde,  puantaj,bordro ve hakediş raporlama sitemi sayesinde,  çok zaman alan  Hakediş hesaplamalarından kurtularak,  hatasız hesaplama ile saniyeler içinde Hakediş raporlarını hazırlayabilisiniz.
Program BETA sürecinde olduğu için  göndermiş olduğunuz Geri bildirimlere göre düzenlemeler yapılarak güncellemeler otomatik olarak yaplacaktır.
http://sandayazilim.com/sandapersonel/index.php#kayit
Kurulum:
1- Öncelikle Kayıt İşlemini yapınız ve Kayıt olduğunuz E-posta adresinizi doğrulayınız.
2- MySQL Sunucusunu işletim sisteminize uygun olanı(64 bit veya 32 bit) indirip yükleyiniz.
İndirme Sayfası:https://dev.mysql.com/downloads/mysql/
MySQL  kurulumunu sırasında  root şifresi ve service ismini not alın.
3-SandaPersonel Sunucusun indirip Kurulumu  tamamlayın. Burada Sunucu Ayarlarınızı yardım sayfasından bakayarak yapabilirsiniz. http://sandayazilim.com/uyg/sandapersonel/yardim/SandaPersonelSunucu/SandaPersonel_Sunucu_Kurulumu.html
4- Sunucu Programının Aktivasyon İşlemini Tamamlamak için, Kayıt olduğunuz mail adresini aktivasyon penceresindeki ilgili bölüme girdikten sonra Aktivasyon kodunu Gönder düğmesine basın, aktivasyon kodunuz mail adresinize gönderilecektir.
5-Sunucu Programının aktivasyon İşlemi tamamlandıktan sonra Sunucuyu Başlat Düğmesine basarak Sunucuyu çalıştırın. Ana Programdan giriş yapılabilmesi için Sunucu Programı her zaman açık olmaladır.
6-Ana Programımızı indirip, firma tanımlaması, Şube/proje tanımlamalarını yaparak aktif kullanmaya başlayabilriz.
7- Tek tek personl kaydı yapmak yerine mevcut Personel Listelerinizi Program veri tabanına aktarmak için 2 seçenek vardır.  **Örnek Excel Tablosuna göre hazrılanmış lilsteyi program içine çekerek yada  işyeri SGK şifrelerin program içinde tanımladıktan sonra  2011 yılı ve sonrası  giren ve çıkan personellerde dahil olmak üzere  tüm personellerinizin bilgilerini SGK nın sitesinden çekerek veri tabanınıa kayıt yapabilirsiniz.

İndirme Linkleri:http://sandayazilim.com/sandapersonel/index.php#download

Programın Başlıca Özellikleri
Birden Fazla Firma ve Şube tanımlama
Gelişmiş Personel Puantaj Sistemi
Personel ; Maaş,Avans,Ek Ödeme Takip sistemi
Personel İcrası ve Nafakalarının Takip Edilmesi
Özel Güvenlik Personellerinin Emniyet Bildirimleri için Bildirimlerin Çıktılarının alınması
Özel Güvenlik Personellerinin sertifika tarihlerinin takip edilerek süresi bitenlerin otomatik hatırlatma sistemi
Kullanıcı Yetkilendirme sistemi sayesinde , İstediğiniz yetkileri her bir kullanıcıya ayrıca tanımlama imkanı
Evrak Takip Sistemi ile Gelen ve Giden evrakları takip edebilme imkanı
Personel Eğitimlerinin Oluşturulması ve takip edilmesi sistemi
Uzak Bağlantı Desteği sunucu mimarisi sayesinde ofis dışından da programı kullanabilme imkanı sayesinde tek sunucudan farklı şubeleride kontrol edebilme imkanı sağlamaktadır.
Veritabanını otomatik yedekleme imkanı sayesinde verileriniz her zaman güvende
Personel Bordrolarının Oluşturulması maaş tablolarının banka dosya formatlarına uygun olarak excele aktarılması
Personel veri tabanınızı exeldeki listelerinizde kolaylıkla SandaPersonele aktarma imkanı
E-SGK şifrelerini girerek Personel listelerini SGK Sisteminden çekerek fazla uğraşmadan SandaPersonele aktarma imkanı
E-SGK Sistemindeki bir çok uygulamaya hızlı bir şekilde ulaşma imkanı
Raporlu personellerin SGK sisteminden kontrol edilerek onaylama imkanı
6111 Teşvikli personellerin SGK sisteminden kontrol edilerek sisteme kaydebilirsiniz.
Personel SGK giriş ve çıkış işlemlerini otomatik olarak SGK sistemine gönderebilme imkanı
Personellerin Yıllık İzinlerinin takip edebilme olanağı vardır
Personel İşe giriş dökümanlarının hızlı bir şekilde çıkatılarını alabilme imkanı
Şube/Proje lerinizin Malzeme taleplerinin yapılması ve takip edilmesi. Tedraikçilere otomatik gönderilmesi
Şube/Projelerinizin Demirbaşlarının Takip Sistemi
Mobil Hizmet Takip Sistemi
Stok Takip Sistemi
Kamu Sektöründe Personel Hizmetine dayalı işler için Hakedişlerin Puantaj ve Bordro sisteminden otomatik olarak oluşturulması
Özel Sektör Hizmetlerinin Hakedişlerinin otomatik oluşturulması
Programın Otomatik Güncellenmesi sayesinde, değişikliklerden anında haberdar olun.


« Son Düzenleme: 15 Nisan 2017, 12:30:58 Gönderen: mcvater »